Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Μάνος Ιωάννου: «Αν ήταν να χτυπήσω κάποιο όνομα τατουάζ, θα προτιμούσα να είναι του γιου μου ή της κόρης μου»



Στον επόμενο κύκλο της σειράς, «Κλεμμένα όνειρα», θα αποκαλυφθεί ότι ο Μάνος Ιωάννου θα ερωτευτεί την μητέρα της κοπέλας του.



«Αυτό που μου έχει συμβεί είναι να γοητευτώ απ’ τη μητέρα ενός φίλου μου, αλλά δεν του το είπα ποτέ. Όταν ήμασταν μικροί βρίσκαμε πολύ γοητευτικές τις μεγαλύτερες γυναίκες τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΟΚ. Θα «χτυπούσε» ποτέ το όνομα της κοπέλας του σε τατουάζ; «Όχι. Αν ήταν να χτυπήσω κάποιο όνομα τατουάζ, θα προτιμούσα να είναι του γιου μου ή της κόρης μου. Αν η αγαπημένη μου έκανε τατουάζ το όνομά μου, θα κολακευόμουν αν και μετά θα σκεφτόμουν: “Που το πάει τώρα;”».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/262677/manos-ioannoy-an-itan-na-htypiso-kapoio-onoma-tatoyaz-tha-protimoysa-na-einai-toy-gioy-moy-i-tis-koris-moy

Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.