Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής: Επεισόδιο 87. Δείτε το trailer από τα επεισόδια της επόμενης σεζόν


Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής: Επεισόδιο 87. Δείτε το trailer από τα επεισόδια της επόμενης σεζόν






Διάλογοι trailer

Η Χατιτζέ διαβάζει το γράμμα της Σαχ Σουλτάν στον Ιμπραήμ:
Χατιτζέ: "Ιμπραήμ, αυτή η λαχτάρα που έχω για σένα μέσα μου είναι ο λόγος που γράφω αυτό το γράμμα σε σένα. Ελπίζω να ενωθείς μαζί μου όσο δυνατόν πιο σύντομα... Σαχ Χουμπάν"
Χουρρέμ: Η στιγμή που περίμενες έφτασε. Η ζωή που αξίζει η Χατιτζέ Σουλτάν έφτασε... και είναι στα χέρια σου.
Σουλεϊμάν: Επιστρέφουμε στην Πόλη.
Χουρρέμ: Όταν ήσουν στην εκστρατεία, κάποια νέα ήρθαν σε μας, και είπαν ότι ο Ηγεμόνας Μουσταφά είχε το πλεονέκτημα λόγω της απουσίας σου και ότι βάδιζε προς την Πόλη.
Σουλεϊμάν: Πως μπόρει να μου το έκανε αυτό ο Μουσταφά μου;
Χουρρέμ: Υποψίες και αμφιβολίες θα αυξάνονται συνεχώς, και στο τέλος θα τυλίξουν τον εαυτό τους γύρω από το λαιμό ενός ανθρώπου και θα γίνουν εκτελεστές.
Χατιτζέ: Θυμάσαι; Σου είχα πει ότι θα με ικετεύεις για τον θάνατο σου... Αυτές οι μέρες ήρθαν...

Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.