Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής: Αυτή είναι η νέα Χουρέμ! Δείτε φωτογραφίες και trailer!

Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής: Αυτή είναι η νέα Χουρέμ!


Σας αρέσει; Ποια προτιμάτε;



Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα για τη νέα Χουρέμ και το παρασκήνιο της αντικατάστασης.




Το πρώτο επεισόδιο της νέας Χουρρέμ.
Στο 103ο επεισόδιο η Βαχιντέ Γκιορντούμ παίρνει τη θέση της Maryem και υποδύεται τη Χουρρέμ Σουλτάν. Τα χρόνια έχουν περάσει και η σουλτάνα γέρασε. Απολαύστε το trailer με τον εσωτερικό της διάλογο!


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ TRAILER: 
Είμαι η Χουρρέμ, είπα είμαι η Χουρρέμ. Η παλλακίδα του Σουλτάνου Σουλεϊμάν και η νόμιμη σύζυγός του. Η μάνα των 5 παιδιών του, η Χουρρέμ. Πήρα τις φλόγες που καίγονταν μέσα μου και τις έκλεισα στις παλάμες μου. Πήρα την εκδίκησή μου μέχρι που εκείνη μετατράπηκε σε ατσάλινη γροθιά. Τώρα θα ανάψω μια φωτιά στους εχθρούς μου η οποία θα καίει για πάντα.


Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. είστε όλοι βλάκες πατε καλά μορε βγαλατε την θεάρα την κουκλάρα και βάλατε αυτό το γεροντιασμένο σηχαμα τι ασχετοι που ειστε αν βγαλετε την meryem απο τον ρολο της χιουρρεμ θα σταματησω να βλεπω σουλειμαν και οχι μονο εγω αλλα και ολη η ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ισχύει. Και εγώ σταματάω να το βλέπω. Δεν τα πάω καλά με τις μούμιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.