Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Κατερίνα Καραβάτου στην Ελένη Μενεγάκη: "Αισθάνθηκα απαίσια με αυτό που έγινε στον ALPHA". Δείτε το video

Ειλικρινής η Κατερίνα Καραβάτου...


Μία πολύ ωραία και ειλικρινής κουβέντα για τις δύο παρουσιάστριες....Η Κατερίνα ΚΑραβάτου επέστρεψε στο κανάλι το οποίο την ανέδειξε, αλλά και την έδιωξε 8 μέρες πριν γεννήσει. Η Ελένη Μενεγάκη τη ρώτησε για εκείνη την περίοδο, για αυτό το ξαφνικό που της συνέβη, αλλά και για το τι σκέφτηκε τότε...



Κατερίνα: "Ήταν πολύ απότομο αυτό το πράγμα που εγίνε.

Ελένη: "Εγώ θα αισθανόμουν απαίσια αν ήμουν στη θέση σου..."

Κάπως έτσι αισθάνθηκα κι εγώ...

"Για άλλη μια φορά οι μοίρες μας συνδέονται" είπε η Ελένη, αφού το 2005 που πήγε στον ALPHA ουσιαστικά πήρε την πρωινή εκπομπή που έκανε η Καραβάτου..

"Όταν εσύ σταμάτησες, το έμαθα κι εγώ Σεπτέμβρη, μου έδωσαν 2 επιλογές. Να μείνω πρωί ή να πάω μεσημέρι...

Εγώ δεν έμεινα χωρίς δουλειά, αλλά ένιωσα το ίδιο σοκ για μένα. Ήταν το ίδιο ξάφνιασμα. Εσένα ήταν πολύ χειρότερο..."

Κατερίνα: "Έμεινα χωρίς δουλειά σε μια φάση που δεν το υπολόγιζα κιόλας. Ήμουν σοκαρισμένη για το μωρό μου. Γέννησα 8 μέρες μετά την ανακοίνωση αυτού του πράγματος. Μου είχαν πει ότι το μωρό καταλαβαίνει και ανησυχούσα μήπως πάθει τίποτα..."

Κατερίνα: "Μιας και είμαστε εδώ υπό άλλη διεύθυνση, νομίζω ότι..."

Ελένη: "Έχουν αλλάξει πολλά"!


Δείτε το βίντεο!

Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com. Πηγή: Zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.