Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Ένα αστέρι γεννιέται (Gönülçelen): Η στιγμή που το ασχημόπαπο γίνεται κύκνος! Δείτε το video με ελληνικούς υπότιτλους

Ένα αστέρι γεννιέται (Gönülçelen): Η στιγμή που το ασχημόπαπο γίνεται κύκνος! Δείτε το video με ελληνικούς υπότιτλους







Η σκηνή της μεταμόρφωσης: Το ασχημόπαπο γίνεται κύκνος (Επεισόδιο 8 - Ελληνικοί υπότιτλοι)

Hasret: Κύριε Μουράτ; Είσαι εκεί;
Murat: Ναι.
Hasret: Μείνε εκεί. Κάθισε.
Murat: Γιατί;
Hasret: Θέλω να σου δείξω.
Murat: Εντάξει. Κάθομαι.
Hasret: Βγαίνω. Απλά κοίταξε.
Έρχομαι.
(Ο Μουράτ τα έχει χαμένα)
Hasret: Τι έγινε; Δεν σου αρέσω;
Murat: Είσαι τόσο...
Hasret: Είμαι τόσο χάλια; Τα μαλλιά ή το φόρεμα μου;
Murat: Είσαι πολύ...
Hasret: Πολύ τι; Πες κάτι.
Murat: Είσαι πολύ όμορφη. Έμεινα άφωνος.. έχασα τα λόγια μου.
Hasret: Αλήθεια; Αυτό είναι καλό;
Murat: Όταν σε βλέπω νιώθω ότι είναι πιο κοντά στο όνειρο μου.
Hasret: Είναι καλό αυτή τη φορά από εμένα;
Murat: Είμαι όλο και πιο κοντά. Βήμα-βήμα σε αυτό το στάδιο.
Hasret: Είναι αυτό που ήθελα. Να ανέβω στη σκηνή μαζί σου...
Murat: Υπάρχει κάτι που λείπει. Ας το ολοκληρώσουμε.
Νομίζω ότι αυτό θα ολοκληρώσει το φόρεμα σου.
Hasret: Ευχαριστώ. Μου αρέσει πολύ.
Murat: Χαίρομαι που σου αρέσει. Λοιπόν, είμαστε έτοιμοι.

Πρωταγωνιστές:



Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.