Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Σαϊμέ είναι η μητέρα της Σαϊμέ! Η Χασρέτ εξαφανίζεται από το σοκ & τη βρίσκει ο Μουράτ! Video - Ελληνικοί διάλογοι


Το exoumenea.blogspot.gr εξασφάλισε για εσάς φωτογραφίες, video και ελληνικούς διαλόγους από τις συγκλονιστικές εξελίξεις του αγαπημένου μας σίριαλ "Ένα αστέρι γεννιέται". Η Σαϊμέ είναι η μητέρα της Σαϊμέ! Η Χασρέτ εξαφανίζεται από το σοκ! Ο Μουράτ πάει στη Σμύρνη για να τη βρει κι εκεί ανταλλάσσουν το πρώτο τους φιλί. Δείτε video - ελληνική μετάφραση



Η Χασρέτ θα ζήσει ένα πολύ μεγάλο σοκ σύμφωνα με πληροφορίες του exoumenea.blogspot.gr. Η ζωή της θα αλλάξει, καθώς μια μεγάλη αποκάλυψη θα φέρει τα πάνω κάτω. Η Χασρέτ μαθαίνει ξαφνικά ότι η μητέρα της, που πίστευε ότι ήταν νεκρή από τότε που γεννήθηκε, ζει!

Εντελώς τυχαία από τον Τζιχάν, η Χασρέτ μαθαίνει ότι η μητέρα της ζει. Το σοκ είναι μεγάλο για την κοπέλα. "Μου λες ψέματα, δεν μπορεί. Δεν μπορεί να είναι αλήθεια αυτό που μου λες. Η μητέρα μου έχει πεθάνει". Ο Τζιχάν προσπαθεί να τη συνεφέρει και της λέει να δείξει ψυχραιμία , καθώς η επόμενη ημέρα είναι η ημέρα της μεγάλης συναυλίας: "Χασρέτ, δυστυχώς είναι αλήθεια. Όμως εσύ αυτή τη στιγμή πρέπει να σκεφτείς την εμφάνισή σου, μετά όλα θα βρουν το δρόμο τους."



Η ΧΑΣΡΕΤ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ

Η επόμενη ημέρα φτάνει και η Χασρέτ θα πρέπει να κάνει την εμφάνισή της στη σκηνή του θεάτρου, που είναι κατάμεστο από κόσμο, καθώς ο Μουράτ έχει φροντίσει να κάνει μεγάλη διαφήμιση. Σύμφωνα με πληροφορίες του exoumenea.blogspot.gr όλοι περιμένουν να βγει η Χασρέτ, εκείνη όμως δεν εμφανίζεται πουθενά. Ο κόσμος αρχίζει να ανησυχεί και να την ψάχνει με αγωνία. Ο Μουράτ αναστατωμένος πάει να τη βρει και τότε ανακαλύπτει ένα σημείωμα στο κρεβάτι της: "Συγνώμη έπρεπε να φύγω. Δεν γινόταν διαφορετικά. Συγχώρεσέ με, δεν ήθελα να σε πικράνω αλλά έπρεπε να φύγω". Ο Μουράτ τρέχοντας στο σαλόνι αρχίζει να φωνάζει "Μήπως την είδε κανείς;"

Ο Μουράτ, ο οποίος γνωρίζει ότι η Σαϊμέ, η οικονόμος του σπιτιού είναι η μητέρα της Χασρέτ, την ρωτάει "Πες μου γιατί θα τρελαθώ, ξέρεις που είναι;". Το ίδιο αναστατωμένη, εκείνη του απαντά "Δεν ξέρω Μουράτ και ανησυχώ πραγματικά μήπως της συνέβη κάτι κακό".

Στο μεταξύ ο Τζιχάν, ο οποίος ξέρει τι έχει συμβεί, προλαβαίνει τη Χασρέτ τη στιγμή που ετοιμάζεται να πάει στη Σμύρνη για να βρει τη μητέρα της. Η Χασρέτ δέχεται την βοήθεια του Τζιχάν και πάνε μαζί στη Σμύρνη. Εκεί οι προσπάθειες να εντοπίσουν τη μητέρα της Χασρέτ πέφτουν στο κενό. Η Χασρέτ απελπισμένη ξεφεύγει και από τον Τζιχάν, ο οποίος ζητάει βοήθεια από τον Μουράτ. Ο Μουράτ τη βρίσκει στην άκρη μιας λίμνης να κλαίει και η Χασρέτ ξεσπά "Μουράτ, η μητέρα μου ζει, το καταλαβαίνει; Όλη μου η ζωή ήταν ένα ψέμα και τίποτε άλλο. Ένα ψέμα Μουράτ"



Ελληνικοί υπότιτλοι του παραπάνω video:

Murat: Χασρετ;
Hasret: Εσύ; Πως ήξερες ότι ήμουν εδώ;
Murat: Ο Τζιαν με κάλεσε και μου είπε πως είσαι κάπου εδώ. Ήξερα πως θα είσαι στη λίμνη... επειδή σου αρέσει το νερό. Το έμαθα..
Hasret: Είναι διαφορετικό.
Murat: Το ξέρω. Πηγές να δεις την μητέρα σου, έτσι δεν είναι;
Hasret: Είναι ένα τεράστιο κτίριο. Σαν ένα γυάλινο πύργο σαν ένα από αυτά στα παραμύθια. Υπάρχουν αδιάβατα βουνά ανάμεσα σε εμένα και τη μαμά μου.
Murat: Iσως δεν είναι αδιάβατα.
Hasret: Όχι. Δεν μπορώ να τα περάσω. Με έχει ήδη ξεχάσει.
Murat: Δεν μπορείς να ξέρεις τι σκέφτεται, πρέπει να μιλήσεις πρώτα μαζί της.
Hasret: Έπρεπε να πάω στα πόδια της, μόνο και μόνο για να την δω. Αλλά δεν πρόκειται να την ξανά συναντήσω.
Murat: Χασρετ, μην λες πράγματα που θα μετανιώσεις.
Hasret: Γιατί να μετανιώσω; Έφυγε.. Έχασα τη μητέρα μου για χρόνια και χρόνια. Και τώρα έμαθα ότι είναι πιο μακριά από τα αστέρια.
Κοίτα, ότι αγγίζω θρυμματίζεται...Τα πάντα στη ζωή μου είναι χάλια.
Murat: Είμαι και εγώ μέσα σε αυτό το χαλί;
Hasret: Όλα λάθος. Ότι αγγίζω είναι κατάρα....δεν ανήκω σε κανέναν.. ούτε στην αδερφή μου, ούτε στον μπαμπά μου..


Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ



Στο θέατρο εν τω μεταξύ έχουν αρχίσει να προετοιμάζονται για να βάλουν άλλη στη θέση της Χασρέτ. Όμως η Χασρέτ εμφανίζεται και η Σαϊμέ - η μητέρα της που δεν το γνωρίζει - την βοηθάει να ντυθεί. "Που είχες πάει; Ανησυχήσαμε όλοι μας" ρωτάει η Σαϊμέ τη Χασρέτ και η Χασρέτ απαντάει "Έμαθα ότι η μητέρα μου ζει και πήγα να την ψάξω"… "Όχι δεν τη βρήκα κι ούτε θέλω να τη βρω πια". Η Σαϊμέ την κοιτάζει με αγωνία και τη ρωτάει γιατί και η Χασρέτ βγάζει όλη της το θυμό "Ποια είναι αυτή η μάνα; Με τι καρδιά αφήνει το παιδί της μωρό και σηκώνεται και φεύγει; Ποια μάνα δεν θέλει το παιδί της; Αφού αυτή δεν με ήθελε, τότε γιατί να ψάξω να την βρω εγώ;"




Η συναυλία γίνεται και η Σαϊμέ από τα παρασκήνια την παρακολουθεί και κλαίνει. Δίπλα της στέκεται ο Μουράτ που παρακολουθεί τη συγκίνησή της. Αυτή γυρίζει προς το μέρος του και του λέει "Μουράτ αυτό το κορίτσι είναι η κόρη μου".


Διάβασε περισσότερα στο exoumenea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.